Biedronka rusza z nową marką!

10.01.2018 20:47

Biedronka na początku 2018 roku wprowadziła do oferty niektórych sklepów wyroby pod nową marką własną goBio. Firma podaje, że począwszy od 11 stycznia marka goBio oficjalnie zadebiutuje w całej sieci – na sklepowych półkach pojawi się około 20 rodzajów produktów. 

Biedronka rusza z nową marką!

fot. Biedronka

Biedronka. Produkty goBio

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci.

Jak podaje w oficjalnym komunikacie Biedronka, wszystkie produkty z linii goBIO posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego, co ma potwierdzać, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie z europejskimi normami.

– Chcieliśmy odpowiedzieć na potrzeby klientów, oferując produkty wyróżniające się szczególnymi walorami żywieniowymi i smakowymi. Stopniowo wprowadzaliśmy różne owoce i warzywa bio, takie jak: pomarańcze, kiwi, dynię, ziemniaki, cebulę, marchew, jabłka i to właśnie te ostatnie cieszą się największym zainteresowaniem – mówi Agnieszka Maniewska z działu jakości firmy Awex. Jak dodaje: – Klienci kupując artykuły bio, mają gwarancję, że są to produkty wyprodukowane zgodnie ze ściśle regulowanymi przepisami unijnymi. Sięgając po nie, klienci przyczyniają się do dbania o środowisko, w którym żyjemy. Dostawca docenia również rolę, jaką odgrywają sieci handlowe promujące produkty bio: – Pojawienie się produktów bio w sklepach sieci handlowych spowodowało wzrost dostępności tych artykułów dla przeciętnego konsumenta oraz przyczyniło się do zwiększenia świadomości w zakresie prawidłowego żywienia – opowiada o nowym projekcie Agnieszka Maniewska z Jeronimo Martins.