Słodki Jeżu kpiną z religii katolickiej? Lidl przeprasza za reklamę cukru

29.06.2017 12:57

Lidl wycofuje się z kampanii reklamowej promującej niskie ceny cukru. Hasło "Słodki Jeżu" wydało się niestosowne dla części odbiorców, traktujących je jako drwiny z religii katolickiej. Lidl wpis usuwa i przeprasza wszystkich urażonych. 

Słodki Jeżu kpiną z religii katolickiej? Lidl przeprasza za reklamę cukru

fot. Flickr

Post z hasłem "Słodki Jezu" miał promować niskie ceny cukru w dyskoncie. Produkt miał być w "cenie tak słodkiej", że aż trudno uwierzyć. 

fejs1

fot. Facebook

W środę opakowanie cukru kosztowało tylko 1,99 zł. 

Niektórzy internauci nie poznali się na tym żarcie. Uznali go za niestosowne kpiny z religii katolickiej. - Jestem ogromnie oburzony Państwa ostatnią akcją reklamową dotyczącą cukru. Naśmiewanie się z Jezusa Chrystusa pod postacią gry słownej wywołuje zdecydowany protest - napisał jeden z komentujących pod postem Lidla. Inni zapowiadali bojkot marki i zachęcanie do tego znajomych.

Ostatecznie Lidl zdecydował się w środę po południu usunąć post i przeprosić wszystkich urażonych.

- Specyfiką naszej komunikacji jest lekki język, często wykorzystujący wspomnianą grę słów czy, jak w tym przypadku, młodzieżowe powiedzenia, dzięki czemu możemy z Wami prowadzić swobodny, bezpośredni dialog. Naszą ofertę chcieliśmy zaprezentować w sposób nieformalny, tak jak często to robimy na naszym profilu. Nie chcieliśmy w ten sposób nikogo urazić - wyjaśnili administratorzy facebookowej strony Lidla.

RadioZET.pl/Wirtualne Media/KM