Nowa kanapka w McDonald's. Ma być świeżo!

03.01.2018 14:33

Amerykańska sieć restauracji fast-food McDonald's rozszerzyła program pilotażowy serwowania w swych produktach świeżej wołowiny zamiast mrożonej - podała we wtorek agencja AP. Sieć chce w ten sposób poprawić swój wizerunek.

Nowa kanapka w McDonald's. Ma być świeżo!

fot. McDonald's

Zagłosuj

Czy jesz w fast-foodach?

Jak wskazano, nowy rodzaj kanapki z kotletem z wołowiny, która nie leżała w zamrażarce, wprowadzono w ramach testów do siedmiu restauracji w stanie Oklahoma. Jeśli nowy produkt o nazwie Archburger zasmakuje konsumentom, zostanie wprowadzony do lokali w całym kraju, a docelowo również do restauracji za granicą.

Podobne próby dotyczące innych burgerów (Quarter Pounder) prowadzono niemal przez rok. W efekcie zdecydowano, że od połowy 2018 r. świeża wołowina będzie serwowana w tego typu burgerach w większości spośród 14 tys. restauracji McDonald's w Stanach Zjednoczonych.

Jak podkreśliła AP, to ogromna zmiana dla firmy z siedzibą w Oak Brook w stanie Illinois, która od przeszło 40 lat korzystała z wołowiny mrożonej.

W ostatnich latach firma McDonald's kilkakrotnie modyfikowała swoje menu, by przyciągnąć do swych restauracji więcej klientów. Ograniczyła np. konserwanty chemiczne w McNuggetsach i obniżyła zawartość cukru w soku dodawanym do zestawów Happy Meals.

Tę kanapkę McDonald's możesz jeść bez obaw, że przytyjesz!

Według analityków firmy Nomura, na których powołuje się agencja, przejście na świeżą wołowinę może podwyższyć wyniki sprzedaży amerykańskiego potentata.

RadioZET.pl/PAP/DG