Agenci turystyczni atakują Lidla za... zbyt tanie wycieczki w ofercie

14.09.2017 13:18

Niedawno Polacy byli świadkami absurdalnych protestów taksówkarzy, którzy narzekali, że kierowcy UBER’a są od nich tańsi, sprawniejsi i szybsi. Teraz podobne zjawisko można zaobserwować w branży turystycznej.

Agenci turystyczni atakują Lidla za... zbyt tanie wycieczki w ofercie

fot. Pixabay

Zagłosuj

Czy uważasz, że agenci turystyczni mają rację?

Zarząd Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Agentów Turystycznych wystosował list do prezesów Polskiego Związku Organizatorów Turystyki i do prezesa biura Rainbow prosząc o odniesienie się do oferty wycieczek dostępnych w Lidlu. Zdaniem agentów turystycznych oferty w Lidlu są… za tanie.

Wycieczki w Lidlu są za tanie

Agenci turystyczni krytykują oferty z Lidla z którymi biura podróży – ich zdaniem – nie mogą konkurować. Chodzi o wakacje w hotelu Isla Bonita na Teneryfie, od 12 listopada, z wylotem z Katowic za 2470 złotych oraz pobyt w hotelu Beatris Playa & Spa na Lanzarote z wylotem z Warszawy 19 grudnia za 2900 złotych. Obie wycieczki w biurach podróży kosztują o kilkaset złotych więcej.

Drogie biura nie mogą konkurować

Trudno aby klienci zdecydowali się na zakup wycieczki w biurze podróży, skoro w ofercie Lidla mogą kupić identyczną wycieczkę po znacznie niższej cenie. Na razie nie ma informacji, co o tej sprawie powiedział Polski Związek Organizatorów Turystyki.

Całe szczęście, że listonosze nie protestują przeciwko wysyłaniu e-maili. Protesty byłyby wtedy znacznie większe, niż w przypadku UBER’a, czy agentów turystycznych.

Czy Polska ma szanse na reparacje wojenne? Weź udział w dyskusji w naszym serwisie MAM ZDANIE.

RadioZET.pl/RP.pl/strz