Żabka rozważa likwidację marki Freshmarket

30.04.2017 11:49

Żabka chce stopniowo przyspieszać ekspansję. Najprawdopodobniej odbędzie się to kosztem swojej drugiej marki, Freshmarket. Utrzymywanie dwóch sieci sklepów jest zbyt kosztowne.

Żabka rozważa likwidację marki Freshmarket

fot. Wikipedia.org

Freshmarket to sieć kilkuset sklepów, należąca do marki Żabka. Tomasz Suchański, prezes Żabki zapowiedział, że efektem trwających analiz działalności Freshmarketów może być decyzja o ich likwidacji. Sieć ma nie pasować do wizji rozwoju firmy.

Wypełnij PIT-a za darmo i pomóż Fundacji Radia ZET

Żabka chce wzmocnić sieć sklepów pod własnym szyldem. W 2016 roku firma otworzyła dokładnie 430 nowych sklepów. Jak poinformował Tomasz Suchański, strategia przejęta niedawno przez CVC Capitals Partners Żabka planuje, aby w kolejnych latach roczna liczba nowych sklepów była jeszcze większa.

Żabka chce podbić Polskę. Tylko w tym roku otworzy ponad 430 sklepów Dowiedz się więcej Żabka chce podbić Polskę. Co roku chce otwierać ponad 430 sklepów

Od ubiegłego roku sieć pracuje nad nowym wizerunkiem. To dlatego klasyczne logo z uśmiechniętym zwierzakiem, zastępowane jest nowoczesnym, minimalistycznym designem. Nowa strategia Żabki polega na otwarciu się na "klientów w biegu". W związku z tą koncepcją zmieniono asortyment. Pojawiło się więcej dań gotowych, przekąsek i napojów na wynos. W ubiegłym roku mówiło się także o darmowym wi-fi w każdym sklepie.

RadioZET.pl/gazeta.pl/MAAL/DG