Lidl wydaje fortunę na reklamę z Okrasą i Ładochą. Ponad 8 mln w tydzień

27.02.2017 12:48

W zestawieniu Nielsena sieć Lidl zajęła pierwsze miejsce pod względem wydatków. Firma inwestuje w reklamę telewizyjną, której twarzami są Okrasa i Ładocha. Tylko przez jeden tydzień lutego kampania pochłonęła ponad 8 milionów złotych.

Lidl

fot. Wikimedia Commons

Nowa kampania reklamowa z Karolem Okrasą i Darią Ładochą kosztuje sieć Lidl miliony. Jak podliczyła firma Nielsen, między 13 a 19 lutego firma przeznaczyła na reklamy w telewizji dokładnie 8 451 665 zł. To zapewniło jej także pierwsze miejsce pod względem wydatków. Konkurencyjna biedronka zajęła w tym zestawieniu 5 miejsce, po wydaniu 4 593 585 zł.

Zagłosuj

Czy reklamy z udziałem gwiazd kiedykolwiek przekonały cię do korzystania z danego sklepu?

Jeszcze tydzień wcześniej to Biedronka była na szczycie rankingu (6 696 328 zł) a Lidl był na czwartej pozycji (4 707 000 zł). Kampania "Dorota, Karol i goście" zakończyła się pod koniec stycznia. Jej miejsce zajęła akcja "Tradycyjnie czy nowocześnie", podczas której do zakupów w sklepach Lidla zachęcają kucharz Karol Okrasa i blogerka Daria Ładocha.

Wypełnij PIT-a za darmo i pomóż Fundacji Radia ZET

Na początku roku Lidl zapowiedział też podwyżki dla pracowników. Od 1 marca pensja na stanowisku pracownika sklepu wyniesie 2550 PLN – 3300 PLN brutto na początku pracy. Już po roku pracy pracodawca gwarantuje wzrost płacy do poziomu 2750 PLN – 3500 PLN brutto, a po dwóch latach stażu pracy do 3000 PLN – 3800 PLN brutto. Więcej pisaliśmy o tym tutaj.

RadioZET.pl/DlaHandlu.pl/MaAl