Auchan wprowadza nową markę do Polski. Stawia na małe sklepy

26.04.2017 10:20

Marka MyAuchan zadebiutuje w Polsce. Francuska sieć otworzy nad Wisłą sklepy typu convenience, które zdają się powoli zastępować wielkie hipermarkety. 

Auchan wprowadza nową markę do Polski. Stawia na małe sklepy

fot. Auchan

"Moje Auchan" ma być skierowane do lokalnego konsumenta. Francuska sieć podobny eksperyment przeprowadziła już w stolicy Portugalii Lizbonie. Wydaje się, że znana z hipermarketów firma zamierza teraz konkurować również na rynku małych sklepów.

Tam sklepy o powierzchni od 200 do 500 metrów kwadratowych sprzedają głównie świeżą żywność, gotowe przekąski oraz inne artykuły spożywcze.

Z kolei moskiewskie MyAuchan oferuje swoim klientom produkty z własnej piekarni. We Francji otworzono strefy gastronomiczne, gdzie można napić się kawy i w spokoju zjeść posiłek. 

Sklepy typu convenience są zazwyczaj otwierane w często odwiedzanych miejscach np. w dzielnicach mieszkaniowych. Mniejsza powierzchnia nastawiona jest na indywidualnego klienta i raczej potrzeby bieżące niżeli wielkie zakupy.

RadioZET.pl/KM