Nowa reklama wody Staropolanka. Internauci oburzeni

02.05.2017 17:06

2 maja w święto flagi państwowej producenci wody "Staropolanka" pochwalili się nawiązaniem współpracy z marką Red is Bad. W sieci posypała się fala negatywnych komentarzy.

Nowa reklama wody Staropolanka. Internauci oburzeni

fot. Facebook

Zagłosuj

Co sądzisz o Red is Bad?

Staropolanka wprowadziła limitowaną edycję wody z etykietą inspirowaną flagą Polski. Akcja została przygotowana we współpracy z marką Red is Bad. Dla wielu osób ta linia odzieży jest delikatnie mówiąc kontrowersyjna. Klienci nie omieszkali ostro skrytykować producentów wody.

"Jesteśmy stąd. To nasz kraj. Nasza historia i tradycja. RED IS BAD to marka odzieżowa silnie inspirująca się polską historią, która całą produkcję ubrań realizuje w naszym kraju" czytamy w poście.

Internauci mówią o kompromitacji, nieznajomości historii przez dział marketingu i podają fakty dotyczące losów Kotliny Kłodzkiej.

"To obciach" piszą jedni. 

"Staropolanka sama w sobie jest polską, jednoznacznie kojarzącą się z naszym krajem i narodem marką - nie musi się promować kooperacją z firmą, której główny pomysł na reklamę to gloryfikacja ksenofobii i zakłamywanie historii, która nigdy nie jest czarno-biała" - dodaje jeden z internautów.

"Bratanie się z firmami afirmującymi zbrodniarzy wojennych wybijających cywilną ludność prawosławną i żydowska jest nie tylko żałosne, jest krótkowzroczne" czytamy dalej.

Na razie dział marketingu nie widzi w tej kooperacji nic zdrożnego. Z kulturą odpowiadają na pojedyncze komentarze. "Dziękujemy za opinię, każda jest dla nas bardzo cenna :)", "Wszelkie informacje o marce znajdziecie na jej profilu :)" piszą.

RadioZET.pl/KM