Dyrektor Biedronki zdradziła portugalskiej prasie tajemnicę sukcesu

24.04.2017 08:03

Dyrektor komunikacji sieci Biedronka Katarzyna Scheer udzieliła portugalskiemu dziennikowi "Dinheiro Vivo" wywiadu, w którym m.in. mówiła o sukcesie Biedronki w Polsce.

Szefowa Biedronki zdradziła portugalskiej prasie tajemnicę sukcesu

fot. Mat.Pras.

Jak tłumaczyła Sheer, rynek w Polsce jest bardzo konkurencyjny, ale sieć z portugalskim kapitałem uzyskuje świetne wyniki finansowe. Wszystko dzięki przewagom nad innymi sklepami. Jako te Sheer wymienia bliskość, ważną dla miejscowych klientów. Ta szczególne znaczenie ma w przypadku produktów spożywczych. Drugą tajemnicą sukcesu jest oszczędność na półkach.

Zagłosuj

Czy robisz regularnie zakupy w Biedronce?

- Wprowadziliśmy wiele oszczędności. Na przykład nie używamy wielu półek ani ekspozytorów. Wybrane produkty pozostają w pudełkach - mówiła Katarzyna Scheer.

Sieć handlowa Biedronka należy do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska (JMP), której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jerónimo Martins. Twórcą Biedronki był przedsiębiorca Mariusz Świtalski, właściciel Elektromisu. W 1997 Jerónimo Martins odkupiło od Elektromisu 210 sklepów Biedronka i od tego czasu rozwija tę sieć.

RadioZET.pl/PortalSpozywczy/MAAL