Dyrektor Biedronki zdradziła portugalskiej prasie tajemnicę sukcesu

24.04.2017 08:03

Dyrektor komunikacji sieci Biedronka Katarzyna Scheer udzieliła portugalskiemu dziennikowi "Dinheiro Vivo" wywiadu, w którym m.in. mówiła o sukcesie Biedronki w Polsce.

Szefowa Biedronki zdradziła portugalskiej prasie tajemnicę sukcesu

fot. Mat.Pras.

Jak tłumaczyła Sheer, rynek w Polsce jest bardzo konkurencyjny, ale sieć z portugalskim kapitałem uzyskuje świetne wyniki finansowe. Wszystko dzięki przewagom nad innymi sklepami. Jako te Sheer wymienia bliskość, ważną dla miejscowych klientów. Ta szczególne znaczenie ma w przypadku produktów spożywczych. Drugą tajemnicą sukcesu jest oszczędność na półkach.

Zagłosuj

Czy robisz regularnie zakupy w Biedronce?

- Wprowadziliśmy wiele oszczędności. Na przykład nie używamy wielu półek ani ekspozytorów. Wybrane produkty pozostają w pudełkach - mówiła Katarzyna Scheer.

Powstanie kolejnych 100 Biedronek. Jej właściciel bryluje na giełdzie Dowiedz się więcej Powstanie kolejnych 100 Biedronek. Jej właściciel bryluje na giełdzie

Sieć handlowa Biedronka należy do spółki akcyjnej Jerónimo Martins Polska (JMP), której właścicielem jest portugalskie konsorcjum Jerónimo Martins. Twórcą Biedronki był przedsiębiorca Mariusz Świtalski, właściciel Elektromisu. W 1997 Jerónimo Martins odkupiło od Elektromisu 210 sklepów Biedronka i od tego czasu rozwija tę sieć.

RadioZET.pl/PortalSpozywczy/MAAL