Lidl zrobił promocję. Klienci kupują towar i zwracają puste opakowania

Lidl zrobił promocję "Sprytnie i Tanio", w której klienci mogą kupić produkt marki własnej tej sieci sklepów i zwrócić nawet, gdy go zużyją.

W regulaminie promocji można m.in. przeczytać:

2. Klienci mogą dokonywać zwrotów produktów marki Lidl… zakupionych w terminie od 27 października do 30 listopada.

5. Za zwrócony produkt marki Lidl Klient otrzymuje zwrot uiszczonej przez niego ceny

6. Dokonując zwrotu produktu marki Lidl Klient zobowiązany jest przedstawić:

II. Opakowanie zwracanego produktu marki Lidl, przy czym jego zawartość może być w stanie nienaruszonym lub częściowo zużytym, bądź zużytym

Promocja Lidla naprawdę dała jego klientom prawo zwrotu towaru, nawet jeśli został częściowo zużyty, bądź nawet zużyty. Lidl jednak nie przewidział z jakim typem klientów będzie miał do czynienia.

"Wrocławskie Jedzenie" pisze:

Otóż mam znajomą pracującą w jednym z wrocławskich marketów Lidla pośpieszyła mi donieść - stosując terminologię używaną w słusznie minionej epoce - o dantejskich scenach, jakie mają miejsce w niemieckim dyskoncie od kilki dni. Przykłady?

- ludzie robią zakupy na 1000 zł, wypakowują towary w domu, a na drugi dzień przyjeżdżają do sklepu z koszykiem wypchanym pustymi pudełkami

- niektórzy nie czekają całego dnia, tylko robią zakupy po 500-700 zł, wypakowują wszystko w aucie na parkingu i po godzinie wracają zwrócić opakowania. Sporo osób robi to po kilka razy dziennie.

- znajoma opowiadała, że wieczorami po prostu brakuje im pieniędzy w kasie, bo tyle mają transakcji zwrotów

- spożywka, maszynki do golenia, podpaski, wszystko. Półki właściwie wymiecione

Lidl kończy promocję

Promocja „Kupuj sprytnie i tanio” miała trwać do końca listopada. Miała, bo Lidl zdecydował o jej zakończeniu. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom.

Radio ZET/Wrocławskie Jedzenie/MS

Więcej: