Jedna z największych firm komputerowych na świecie szuka pracowników w Polsce

Poświęcone grom vlogi oraz streamy z rozgrywek to zauważalny trend ostatnich lat, jednak przebicie się z własnym vlogiem czy streamem może być niełatwym wyzwaniem. Firma NVIDIA zorganizowała konkurs, którego celem jest wsparcie młodych, ambitnych twórców i ułatwienie im dotarcia do jak najszerszej publiczności - poprzez umożliwienie najlepszym z nich dołączenia do oficjalnej grupy streamerów na kanale Twitch NVIDIA Polska.

Konkurs skierowany jest zarówno do osób, które już posiadają vloga lub kanał, na którym streamują rozgrywkę (na Twitch.tv, Hitbox.tv lub vlogi na Youtube.com), jak i dla tych, które chciałyby zacząć swoją przygodę z opowiadaniem filmowych historii związanych z grami.

Rywalizacja uczestników przebiegać będzie dwuetapowo. Pierwszą fazą jest wykonanie zadania konkursowego, polegającego na stworzeniu vloga, w którym twórca zawrze odpowiedzi na zestaw podstawowych pytań (Kim jestem? Dlaczego ja? Co wniosę do wartości kanału NVIDIA? Jakie są moje ulubione gry? oraz Gdzie widzę siebie za 2 lata?). Organizator umożliwia nawiązanie długoterminowej współpracy ze zwycięskim streamerem - za zgodą i na warunkach ustalonych przez obie strony.

Spośród wszystkich przesłanych zgłoszeń jury wybierze 10 najlepszych uczestników, którzy przejdą do kolejnego etapu konkursu. Będzie nim wzięcie udziału w dwugodzinnym streamie na kanale www.twitch.tv/nvidia_pl - wystąpienia "na żywo" pozwolą jury na ostateczne ocenienie uczestników i wyłonienie zwycięzcy, na którego czekać będzie fantastyczna nagroda. Będzie nią miesięczny kontrakt na streamera kanału Twitch NVIDIA Polska, w ramach którego zwycięzca konkursu poprowadzi cztery trzygodzinne streamy (oczywiście otrzyma za nie wynagrodzenie)

Konkurs trwa do 10 listopada 2016 roku - jednak zgłoszenia do pierwszego etapu można przesyłać tyko do 24 października 2016 r. (do godz. 14:00). Wyniki cząstkowe i finalne ogłoszone zostaną po zakończeniu poszczególnych etapów na fanpage'u NVIDIA POLSKA w portalu Faceboook.

Radio ZET/NVIDIA/MS

Więcej: