Usterka w dużym banku - klienci "tracą" pieniądze z kont

Tym razem problem znikających z kont środków pieniężnych dotknął klientów BGŻ BNP Paribas. 

Klienci banku BGŻ PNG Paribas po zalogowaniu się na swoje konta internetowe mogą dostrzec mniejszą ilość środków, niż w rzeczywistości powinni posiadać. Równie dziwne są duplikacje płatności na liście transakcji.

Bank jednak uspokaja swoich klientów informując o możliwości wyświetlania błędów na kontach internetowych, co jest wynikiem przeprowadzenej w zeszły weekend migracji danych. Operacja miała na celu ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej i zamiany systemu eBGŻ na PI@net. Sposób na sprawdzenie prawidłowego stanu salda bank opublikował w swoim oświadczeniu na facebooku.

Najwyraźniej podczas wdrażania nowego systemu coś poszło nie tak, bo klienci nie powinni widzieć tego typu nieprawidłowości. Bank obiecuje szybkie rozwiązanie problemu i uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne.

Radio ZET / AM

Więcej: