Nowa akcja z maskotkami w Biedronce. Oto jak nazywać się będą kolejne pluszaki
Po Gangu Świeżaków, Słodziaków, Fajniaków i Swojaków czas na Bystrzaki. Biedronka niebawem ruszy z nowym programem lojalnościowym – poinformował serwis Wiadomościhandlowe.pl.

Biedronka szykuje kolejną akcję promocyjną związaną ze zbieraniem naklejek za zakupy, które później będzie można wymienić na maskotki. Tym razem będą to członkowie Gangu Bystrzaków.
Gang Bystrzaków w Biedronce. Sieć rusza z nową akcją
Jak czytamy w serwisie, ostatnią taką akcją organizowaną przez sieć był Gang Swojaków. Jak wynika z danych sieci, od końca czerwca do połowy września 2021 roku Biedronka wydała ponad milion Swojaków Spółka szykuje się jednak do nowej kampanii, zgłosiła już nawet do rejestracji w Urzędzie Patentowym znak towarowy słowny "Gang Bystrzaków". Zgłoszenia dokonano w ub. tygodniu, ale już miesiąc wcześniej sieć zarejestrowała domenę internetową gangbystrzakow.pl.
Klienci będą mogli zamienić punkty za zakupy na maskotki, książki, zabawki i gry komputerowe z serii Gang Bystrzaków. Nie wiadomo jednak, czy punkty te przyjmą postać naklejek, czy też będą one naliczane w aplikacji mobilnej.
Jak podał serwis Wiadomościhandlowe.pl, Bystrzaki trafią do sklepów pod koniec wakacji.
RadioZET.pl/Wiadomościhandlowe.pl