,

Klienci bez dostępu do oszczędności. Awaria w banku? Są wyjaśnienia

21.03.2023 11:42

Klienci relatywnie nowego banku na rynku skarżą się, że stracili dostęp do pieniędzy na lokatach – napisał Business Insider Polska. VeloBank wytłumaczył się z usterki.

VeloBank. Awaria. Klienci bez dostępu do pieniędzy
fot. RomanR/Shutterstock(ilustracyjne)

Lokaty bankowe wraz ze wzrostem stóp procentowych stawały się coraz bardziej popularne, gdyż przynajmniej w części rekompensowały klientom rosnącą inflację. Klienci VeloBanku, którzy ulokowali w depozytach oszczędności, rozczarowali się – stracili dostęp do rachunków.

Lokaty w VeloBanku. Klienci stracili dostęp do pieniędzy

„Klienci VeloBanku mają problem z dostępem do swoich oszczędności” – czytamy w serwisie. Z relacji internautów wynika, że kłopot dotyczy np. przelania środków z lokat do innego banku.

"Kiedy naprawicie możliwość likwidacji lokaty? Od 4 dni opcja jest zablokowana, na infolinii informacja, że macie awarię, ale od 4 dni?" — napisał pan Piotr na Facebooku.

Bank w odpowiedzi na jego komentarz poinformował, że pracuje nad rozwiązaniem problemu i przeprasza za niedogodności.

 

VeloBank odpowiada na awarię
fot. Facebook

 

Na prośbę Business Insider bank przesłał następujące wyjaśnienia: "W banku nie stwierdziliśmy awarii, która miałaby systemowy wpływ na dostęp naszych klientów do zdeponowanych środków. Od kilku dni identyfikujemy jednak jednostkowe przypadki, w których klienci zgłaszają czasowe utrudnienia w obsłudze lokat z poziomu bankowości internetowej. Zjawisko to ma jednak charakter marginalny i może dotyczyć jedynie bardzo niewielkiej grupy klientów”.

loader

RadioZET.pl/Business Insider