Zamknij

Nowy dyskont w Polsce. Oferta? Nietypowa

Redakcja
29.01.2018 15:09
Nowy dyskont w Polsce. Oferta? Nietypowa
fot. Pixabay

Dobre wiadomości dla miłośników tanich zakupów — nowy dyskont Action coraz lepiej radzi sobie na polskim rynku. 

Action. Nowy dyskont w Polsce

Polacy kochają dyskonty. 85 procent Polaków w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło sklep należący do sieci Biedronka — wynika z raportu agencji Market Side. Na drugim i trzecim miejscu zestawienia znalazły się sieci sklepów Lidl i Kaufland.

Nic dziwnego, że kolejne sieci z tanimi produktami chcą dostać się na polski rynek. Wśród nich jest marka Action, która rozpoczęła ekspansję polskiego rynku od galerii handlowej Park Leszno, kolejne sklepy otworzyła w Głogowie, Legnicy, Wałbrzychu, Świdnicy oraz Lubaniu.

Zobacz także

Oferta dyskontu odbiega nieco od propozycji Lidla czy Biedronki, a to dlatego, że holenderska sieć oferuje przede wszystkim produkty nieżywnościowe.

Pierwsze miesiące działalności w Polsce firma może zaliczyć do udanych:

— Cieszymy się z wyników z pierwszych kilku miesięcy w Polsce oraz informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy od naszych klientów i pracowników. Nasza koncepcja jest dobrze postrzegana przez Polaków, a wartości naszej firmy są zgodne z oczekiwaniami lokalnych pracowników — powiedziała Maria Langhammer w rozmowie z propertynews.pl.

RadioZET.pl/SI/propertynews.pl.