Awaria dużego banku w Polsce. Nie działają bankomaty

Redakcja
22.10.2018 11:30
Bankomat
fot. WOJCIECH STROZYK/REPORTER

Awaria w Santander Bank Polska. Klienci banku skarżą się na niedziałające bankomaty. Wypłata gotówki jest możliwa jedynie poprzez system BLIK.

Chcesz wiedzieć wszystko pierwszy? Dołącz do grupy Newsy Radia ZET na Facebooku

Od poniedziałku klienci banku Santander skarżą się w mediach społecznościowych na brak możliwości płatności kartą oraz wypłaty gotówki z bankomatów. Część osób ma również problem z zalogowaniem się do bankowości internetowej.

„Szanowni Państwo. Informujemy, że obecnie nie można korzystać z naszych bankomatów. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem niedogodności” – poinformował w mediach społecznościowych bank. 

Santander Bank Polska SA (w latach 2001–2018 Bank Zachodni WBK SA) jest trzecim co do wielkości bankiem w Polsce pod względem wartości aktywów i liczby placówek.

Santander Bank Polska na dzień 07.09.2018 r. posiadał 526 placówek zlokalizowanych na terenie całej Polski. Sieć własnych oddziałów uzupełniają placówki partnerskie, które są prowadzone przez osoby współpracujące z bankiem na zasadach umowy agencyjnej i oferują wybrane produkty i usługi Santander Bank Polska. Bank posiada 1724 bankomatów (stan na dzień 27.08.2018 r.) i 798 wpłatomatów (stan na dzień 23.05.2018 r.).

RadioZET.pl/DG