Biedronka rusza z nową marką!

Redakcja
10.01.2018 20:47
Biedronka rusza z nową marką!
fot. Biedronka

Biedronka na początku 2018 roku wprowadziła do oferty niektórych sklepów wyroby pod nową marką własną goBio. Firma podaje, że począwszy od 11 stycznia marka goBio oficjalnie zadebiutuje w całej sieci – na sklepowych półkach pojawi się około 20 rodzajów produktów. 

Biedronka. Produkty goBio

Marka goBio to na początek ok. 20 produktów, takich jak: mleko, jaja, jogurt naturalny, ser żółty Gouda, miód, makarony (penne, fusilli, spaghetti), oliwa extra virgin, ryż (jaśminowy i basmati) oraz warzywa i owoce. Część z nich trafi od razu do stałego asortymentu sieci.

Jak podaje w oficjalnym komunikacie Biedronka, wszystkie produkty z linii goBIO posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego, co ma potwierdzać, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie z europejskimi normami.

– Chcieliśmy odpowiedzieć na potrzeby klientów, oferując produkty wyróżniające się szczególnymi walorami żywieniowymi i smakowymi. Stopniowo wprowadzaliśmy różne owoce i warzywa bio, takie jak: pomarańcze, kiwi, dynię, ziemniaki, cebulę, marchew, jabłka i to właśnie te ostatnie cieszą się największym zainteresowaniem – mówi Agnieszka Maniewska z działu jakości firmy Awex. Jak dodaje: – Klienci kupując artykuły bio, mają gwarancję, że są to produkty wyprodukowane zgodnie ze ściśle regulowanymi przepisami unijnymi. Sięgając po nie, klienci przyczyniają się do dbania o środowisko, w którym żyjemy. Dostawca docenia również rolę, jaką odgrywają sieci handlowe promujące produkty bio: – Pojawienie się produktów bio w sklepach sieci handlowych spowodowało wzrost dostępności tych artykułów dla przeciętnego konsumenta oraz przyczyniło się do zwiększenia świadomości w zakresie prawidłowego żywienia – opowiada o nowym projekcie Agnieszka Maniewska z Jeronimo Martins.