Oceń
Już wkrótce w większości sklepów popularnej sieci Lidl kupimy nie tylko artykuły spożywcze, ubrania czy akcesoria dla majsterkowiczów. Oferta dyskontów wzbogaci się w gazety i kupony Lotto. Lidl postanowił zacieśnić współpracę z salonikami Kolportera — donosi portal WP Finanse.
Rozlicz PIT i pomóż dzieciom z Fundacji Radia ZET. Ściągnij darmowy program
Lidl i Kolporter rozpoczęli współpracę cztery lata temu. To wtedy powstał pierwszy salonik prasowy w niemieckim dyskoncie. Do początku 2018 roku w całej Polsce uruchomiono 20 sklepów z dodatkowym asortymentem.
Lidl: nowa oferta
— Pierwszy salonik w Lidlu uruchomiliśmy jeszcze w 2014 r. W kolejnych latach staraliśmy się wypracować maksymalnie efektywną, a przede wszystkim użyteczną dla klientów formułę współpracy. Po latach testów mamy opracowany model, w którym kupujący będzie mógł skorzystać w jednym miejscu z większej oferty produktów i usług bez utraty dotychczasowego komfortu zakupów — mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.
Do końca 2018 r. saloniki Kolportera pojawią się jeszcze w 47 Lidlach. Klienci dyskontu zyskają możliwość opłaty rachunków, realizacji zakładów Lotto oraz zakupu biletów komunikacji miejskiej.
— Podejmujemy szereg dalszych działań, aby nasza współpraca rozwinęła się jeszcze bardziej pod względem ilości wspólnych punktów, ale też synergicznego rozwoju asortymentu produktów i usług — dodaje Dariusz Materek.
Zakaz handlu. Lidl zmienia godziny otwarcia sklepów
Lidl to niemiecka sieć sklepów dyskontowych działająca w 26 państwach europejskich. W Polsce funkcjonuje już ponad 600 sklepów.
RadioZET.pl/WP Finanse/DG
Oceń artykuł