Awaria w polskich bankach. „Nie mogę się zalogować na swoje konto”

Piotr Drabik
10.12.2018 12:06
Awaria w Banku Millenium. Przyczyny. Nie można zalogować się na konto
fot. niekverlaan/Pixabay (ilustracyjne)

Klienci Banku Millenium i Pekao SA alarmowali, że w poniedziałkowe przedpołudnie nie mogli zalogować do swojego konta internetowego oraz przez aplikację. Infolinia Banku Millennium informuje, że powodem problemów są prace konserwacyjne.

Chcesz wiedzieć wszystko pierwszy? Dołącz do grupy Newsy Radia ZET na Facebooku 

„Nie mogę się zalogować na swoje konto zarówno przez aplikację, jak i przez stronę” – napisała na Twitterze pani Agnieszka. Na podobne problemy wskazywali inni klienci Banku Millenium oraz banku Pekao SA.

Zobacz także

Po dodzwonieniu się na infolinię banku klienci mogą usłyszeć od automatycznej sekretarki, że z powodu prac konserwacyjnych mogą występować problemy z korzystaniem z aplikacji mobilnej Millenium.

Informację o awarii potwierdzili nam nieoficjalnie pracownicy banku Millenium.

Natomiast Pekao SA na swojej stronie poinformowało, że „z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion, usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay”.

„Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej” – dodano w krótkim komunikacie.

Więcej informacji wkrótce.

Zobacz także

RadioZET.pl/PTD