Zamknij

XVIII Charytatywny Bal Dziennikarzy za nami

Redakcja
05.02.2018 11:09
Bal
fot. Kamil Piklikeiwcz/East News

W sobotę, 3 lutego odbyło się największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we wspólnym, szczytnym celu. Blisko 500 znamienitych gości zawitało do Ufficio Primo, a podczas aukcji charytatywnej zebrano 402 tysiące złotych!

W tym roku beneficjentami Balu organizowanego przez Fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy jest pięć organizacji dobroczynnych: Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Fundacja Polsat, Fundacja Radia Zet, Fundacja Przyjaciółka i Fundacja Kulczyk Foundation realizująca program „Żółty Talerz”.

„Podczas aukcji zlicytowaliśmy 16 wyjątkowych przedmiotów. Rekordową cenę 100 tysięcy złotych zapłacono za oryginał scenariusza pierwszego odcinka serialu „Ucho Prezesa”. Kwotę 38 tysięcy złotych jeden z gości zapłacił za lekcję jazdy konnej u Piotra Kraśko, a inny 20 tysięcy złotych za książkę „Tutaj” Wisławy Szymborskiej z   oryginalnym autografem noblistki przekazaną na aukcję przez sekretarza poetki, Michała Rusinka. Ogromnie nas to cieszy i wierzymy, że cała zebrana kwota podzielona równo między pięć organizacji pozwoli pomóc rodzinom i dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji finansowej” — mówi Mateusz Hładki, Prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz telewizji TVN.

Uroczystość odbyła się w Ufficio Primo, a poprowadzili ją Agnieszka Woźniak-Starak — prezenterka TVN, Agata Młynarska — Dyrektor Programowa TLC Polska, Krzysztof Ibisz — prezenter telewizji Polsat i Marcin Cejrowski — redaktor naczelny Plejada.pl. Aukcję, podczas której zebrano rekordową sumę wynoszącą 402 tysiące złotych, przeprowadził charyzmatyczny Juliusz Windorbski, prezes domu aukcyjnego Desa Unicum. Gwiazdą wieczoru był zespół Blue Cafe.

Relację na żywo z wydarzenia można było zobaczyć w serwisie Plejada.pl oraz na profilach społecznościowych Grupy Onet na Facebooku.

Agencją produkującą Bal była Rubicon Media, za oprawę audiowizualną, materiały video i transmisję odpowiadała PsychoMedia, działania media relations Balu i Fundacji prowadzi agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants. Partnerem produkcji wydarzenia była agencja Black Tie. Goście bawili się dzięki wsparciu partnerów takich jak m.in. Amundsen, Belvedere czy Mielżyński.

FANTY NA AUKCJĘ

1. Broszka od premier Beaty Szydło — 10 000 zł

2. Zdjęcie „Malkovich jako Chopin” od dwutygodnika Viva — naszego patrona medialnego; zdjęcie zostało zaprezentowane na ostatniej gali Viva Photo Awards; autor zdjęcia — Sandro Miller, legenda fotografii — 35 000 zł

3. Książka „Tutaj” Wisławy Szymborskiej z oryginalnym autografem noblistki przekazana na aukcję przez sekretarza poetki Michała Rusinka — 20 000 zł

4. Zdjęcie Jarosława Kaczyńskiego i Beaty Szydło autorstwa fotoreportera Wojciecha Grzędzińskiego — 11 000 zł

5. Kolacja z Moniką Olejnik w restauracji Belvedere — 16 000 zł

6. Wyjątkowe spotkanie z Dorotą Wellman i Marcinem Prokopem — 11 000 zł

7. Koszulka reprezentacji Polski w piłce nożnej z autografami piłkarzy — 20 000 zł

8. Partytura Krzysztofa Pendereckiego — 20 000 zł

9. Zaprojektowanie i uszycie sukienki przez Łukasza Jemioła oraz miejsce w pierwszym rzędzie na najbliższym pokazie mody — 24 000 zł

10. Zaprojektowanie i uszycie sukienki przez Dom Mody 303 Avenue — 6 000 zł

11. Scenariusz pierwszego odcinka serialu „Ucho Prezesa” z autografem Roberta Górskiego — 100 000 zł

12.   Scenariusz filmu „Sztuka kochania” z autografami twórców podarowany przez producenta filmu oraz dzień na planie zdjęciowym nowej, międzynarodowej produkcji — 18 000 zł

13. Obraz podarowany przez Edwarda Dwurnika — 28 000 zł

14. Nauka jazdy konnej z Piotrem Kraśko — 38 000 zł

15. Kurtka i kask Michała Sonika z rajdu Dakar — 24 000 zł

16. 2 bilety na finał Pucharu Rolanda Garrosa French Open od redakcji Eurosport — 21 000 zł

RadioZET.pl/MP