Zamieszanie z odejściem z TVP dyrektor marketingu

Redakcja
16.03.2017 15:46
TVP
fot. Wikimedia.Commons

Była dyrektor Marketingu TVP zapewnia, że jej odejście z pracy nie ma nic wspólnego ze spotem promującym TVP, w którym wykorzystana została wypowiedź Roberta Makłowicza. 

Jolanta Fudala mówi Radiu ZET, że nie miała nic wspólnego z produkcją i emisją spotu, a jej dymisja ma zupełnie inne powody. "Byłam wręcz przeciwna emisji spotu w takim kształcie. Uważałam ,że w reklamówce nie powinny znajdować się żadne znaki towarowe poza logo TVP. Trudno uwierzyć, że występujący w spocie nie zostali zbriefowani. Spot realizowała doświadczona ekipa TVP pod przewodnictwem Ewy Świecińskiej" - mówi była szefowa Marketingu TVP.
Z informacji Radia ZET wynika, że sugestia o związku dymisji dyrektor Jolanty Fudali z tym spotem padła podczas rozmów TVP z Makłowiczem. Krytyk kulinarny i publicysta twierdzi, że jego wypowiedź w tej reklamówce została przez Telewizję Publiczną zmanipulowana. 
Makłowicz od kilku dni wyjaśnia w mediach, że  z jego wypowiedzi usunięto pierwszą część zdania, które w całości brzmiało: "Telewizja smakuje różnie, ale program <Bake Off> smakuje wyłącznie słodko i doskonale". Nie mogłem powiedzieć inaczej, bo nie zgadzam się ze wszystkimi rzeczami, które dziś dzieją się w telewizji publicznej - zapewnia Robert Makłowicz, którego programy kulinarno-podróżnicze emitowane są na antenie TVP od 1998 roku. 
W spocie publicysta mówi: "Smakuje wyłącznie słodko i doskonale". Z materiału wynika, że jego wypowiedź dotyczy Telewizji Polskiej. 
"Każda z osób biorących udział w nagraniu została poinformowana o tym, że zarejestrowany materiał zostanie wykorzystany w spocie wizerunkowym TVP" - tłumaczy TVP. "Kwestia wypowiadana przez Pana Roberta Makłowicza jest jego autorstwa i została zaakceptowana przez reżysera przedmiotowego spotu" - podała Telewizja Publiczna w swoim oświadczeniu.

RadioZET.pl/MaG/MP