Auchan wprowadza nową markę do Polski. Stawia na małe sklepy

Redakcja
26.04.2017 10:20
Auchan wprowadza nową markę do Polski. Stawia na małe sklepy
fot. Auchan

Marka MyAuchan zadebiutuje w Polsce. Francuska sieć otworzy nad Wisłą sklepy typu convenience, które zdają się powoli zastępować wielkie hipermarkety. 

"Moje Auchan" ma być skierowane do lokalnego konsumenta. Francuska sieć podobny eksperyment przeprowadziła już w stolicy Portugalii Lizbonie. Wydaje się, że znana z hipermarketów firma zamierza teraz konkurować również na rynku małych sklepów.

Tam sklepy o powierzchni od 200 do 500 metrów kwadratowych sprzedają głównie świeżą żywność, gotowe przekąski oraz inne artykuły spożywcze.

Z kolei moskiewskie MyAuchan oferuje swoim klientom produkty z własnej piekarni. We Francji otworzono strefy gastronomiczne, gdzie można napić się kawy i w spokoju zjeść posiłek. 

Sklepy typu convenience są zazwyczaj otwierane w często odwiedzanych miejscach np. w dzielnicach mieszkaniowych. Mniejsza powierzchnia nastawiona jest na indywidualnego klienta i raczej potrzeby bieżące niżeli wielkie zakupy.

RadioZET.pl/KM