Polska sieć marketów dogania Biedronkę. Jest już 700 sklepów i wciąż powstają nowe

Redakcja
04.10.2017 17:02
Polska sieć marketów dogania Biedronkę. Jest już 700 sklepów i wciąż powstają nowe
fot. mat. prasowe

Przekroczyliśmy próg 700 sklepów – informuje sieć marketów Dino. Portugalskiej Biedronce rośnie silny konkurent, bowiem według planów za trzy lata ma przybyć kolejnych pół tysiąca placówek.

Zagłosuj

Mając dwa markety blisko domu, do którego poszedłbyś/poszłabyś na zakupy?

Liczba głosów:

Jeszcze w 2010 roku sieć marketów Dino liczyła 111 sklepów, jednak według stanu na 30 września 2017 r. jest już 718 placówek i plan, aby otwierać kolejne w zawrotnym tempie. Od stycznia br. otwarto aż 90 marketów. – W drugiej połowie roku przyspieszyliśmy dynamikę otwarć – komentuje zadowolony prezes Dino Polska, Szymon Piduch.

Polacy gonią Biedronkę

Mówi się, że polska sieć ma dogonić Biedronkę. Portugalski gigant w ubiegłym roku uruchomił 83 placówki, zamykając jednocześnie 28 innych. Według planów do 2020 r. ma być w Polsce około 3 tys. Biedronek. Jeśli wszystko pójdzie, tak jak zakłada zarząd Dino, polskich marketów będzie wtedy 1,2 tys.

Ambitne plany

Tempo otwierania się nowych marketów z polskim kapitałem rośnie z roku na rok. – W tym roku planujemy otworzyć więcej sklepów, niż w 2016, w którym uruchomiliśmy ich łącznie 123. W latach 2013-2015 otwieraliśmy około 100 nowych marketów rocznie, co dało nam pozycję lidera w segmencie proximity. Chcemy pozostać najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce – mówi prezes Dino Polska.

Dino to markety o średniej powierzchni 400 mkw, zlokalizowane głównie w województwach wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim i śląskim.

Zobacz także

RadioZET.pl/Money.pl/marketdino.pl/strz