Radio ZET z nagrodą magazynu "Media Marketing Polska"

Redakcja
14.11.2019 17:33
Radio ZET logo
fot. Radio ZET

Radio ZET z nagrodą magazynu "Media Marketing Polska" - "Fighter roku" przyznawaną przez redakcję najlepszym stacjom danego roku. Rozgłośnia została doceniona za "wielopoziomowy (i wielokanałowy) trud, jaki flagowa stacja Eurozetu podjęła w mijającym roku. 

Chcesz wiedzieć wszystko pierwszy? Dołącz do grupy Newsy Radia ZET na Facebooku

Radio ZET z nagrodą magazynu "Media Marketing Polska" - "Fighter roku". Poniżej publikujemy treść uzasadnienia: 

Jesień bieżącego roku obfitowała w newsy prosto z redakcji Radia Zet. Stacja dobierała nowe głosy antenowe i wystartowała z kampanią. Radio to osobowości, dlatego we wrześniu głośno zrobiło się o wzmocnieniu zespołu.

Na antenie słyszymy Katarzynę Pakosińską, Tomasza Karolaka, Macieja Orłosia, Czesława Mozila i Michała Zielińskiego. Radio Zet stawia więc na rozrywkę, promocję wydarzeń kulturalnych, w tym czytelnictwa i kultury filmowej. Oprócz solidnej dawki informacji antena ma równoważyć ciężar doniesień z kraju i ze świata inteligentnym komentarzem satyrycznym (w każdy piątek po 17:00 satyryczny program „Zetexpress” prowadzą Maciej Orłoś i Michał Zieliński). Na początku września do zespołu Radia Zet dołączyli Tomasz Kammel i Robert Karpowicz. Radio Zet wystartowało również z wielokanałową kampanią, a jej bohaterami są Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski. Kampania realizowana pod hasłem „Co tam słychać w Radiu Zet?” ma przyciągać zaczepnym i sympatycznym przekazem, przy okazji zaskarbiając sobie sympatię słuchaczy widokiem znanych i lubianych prezenterów. Przypomnijmy: kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.

TAK DLA TECHNOLOGII

Ważnym rynkowym posunięciem wykorzystującym sprawnie wszystkie obowiązujące trendy na rynku radiowym (ale i mediowym) jest październikowa decyzja o uruchomieniu nowego playera. Narzędzie pozwala na słuchanie na żywo stacji radiowej i udostępnionych przez nią podcastów. Serwis jest personalizowany, filtry mają pomagać w znajdywaniu pożądanego kontentu audio. Nowa odsłona playera to dobry przykład realizacji strategii zakładającej synergię między obszarami online i onair. Serwis został zaprojektowany zgodnie z filozofią mobile first w technologii responsive web design. Najbliższe miesiące będą upływały pod znakiem dalszych zmian, decyzji i szacunków.

RadioZET.pl