Kupiłeś bilet miesięczny, ale teraz z niego nie korzystasz? Możesz go zawiesić

17.03.2020 11:16
autobus
fot. Maciej Luczniewski/REPORTER

W związku z epidemią koronawirusa wiele osób pozostaje w domach. Co z już wykupionymi biletami miesięcznymi? ZTM oferuje pomoc pasażerom.

ZTM pomaga pasażerom, który pozostaną w domach na czas epidemii

Zarząd Transportu Miejskiego pomoże warszawiakom, którzy zakodowali bilet na swojej karcie miejskiej, ale teraz z niego nie korzystają. Pasażerowie nie stracą pieniędzy. Teraz mogą zamrozić środki na swoim bilecie.

Chcesz być na bieżąco z newsami z Warszawy? Dołącz do naszej grupy na FB

Wdrożyliśmy awaryjnie rozwiązanie. Pasażerowie, którzy zrezygnowali teraz z podróży komunikacją publiczną, mogą drogą elektroniczną zwrócić się do Zarządu Transportu Miejskiego z wnioskiem o zawieszenie biletu długookresowego

- informuje Warszawski Transport Publiczny na Facebooku.

Wniosek o zamrożenie ważności biletu można wysłać na adres: ztm@ztm.waw.pl. W tytule maila należy wpisać: zawieszenie biletu, a w treści zawrzeć numer swojej karty.

Pasażer nie otrzyma zwrotu pieniędzy, będzie mógł jednak przekodować niewykorzystany czas ważności biletu na inny termin. Aby to zrobić, będzie trzeba zgłosić się do Punktu Obsługi Pasażerów. Przekodowywany okres ważności będzie się liczył od dnia złożenia wniosku przez Internet.

Pasażerów, którzy wnioskują o zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres ważności biletów, zapraszamy do POP. Zwrot biletu wymaga zmiany zapisu na Warszawskiej Karcie Miejskiej, co można zrobić tylko w POP-ie

- podsumowuje WTP.

Koronawirus zbiera śmiertelne żniwo w Europie. Coraz więcej przypadków zarażenia wirusem SARS CoV-2 odnotowuje się w Polsce. Na Mazowszu potwierdzono do tej pory 38 przypadków, najwięcej spośród wszystkich województw. 

Zobacz także

Koronawirus - co trzeba wiedzieć?

RadioZET.pl/WTP