Słuchaj
Mateusz Ptaszyński, Marcin Sońta
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

Prawdziwi patrioci wreszcie otrzymali własną wódkę. Czy Husaria wygra na rynku jak Sobieski pod Wiedniem?

08.02.2018 08:06
xxx wiadomosci

Na rynku pojawia się nowa wódka — Husaria. Nawiązujący nazwą do historii polskiej wojskowości trunek ma zainteresować zamożnych miłośników wysokoprocentowych alkoholi w segmencie premium.

Wódka Husaria fot. Wódka Husaria

Na półki sklepów trafiła nowa, nietypowa wódka będąca hołdem dla polskiej armii konnej. — Wraz z marką Husaria dumnie wkraczamy na rynek z ambicją podbicia segmentu wódek czystych premium — mówi cytowana przez Spirits.com.pl Joanna Nowakowska, marketing manager marki Husaria.

Dziedzictwo kulturowe w butelce

— Obecnie segment czystych wódek premium kształtowany jest przez dwie główne kategorie marek: te oferujące międzynarodowy prestiż oraz te nawiązujące do polskości i tradycji. Opierając się na naszym dziedzictwie kulturowym i podkreślając dumę z historycznych osiągnięć, stworzyliśmy wódkę pod nazwą Husaria. Jesteśmy przekonani, że dzięki precyzji jej przygotowania uda nam się podbić serca konsumentów.

Nowa marka wódki dostępna jest w sprzedaży od początku stycznia. Rekomendowane ceny to: 11,99 zł za 200 ml, 23,99 zł za 500 ml i 34,99 zł za 700 ml.

Polskie procenty podbijają świat

Husarskie skrzydła na etykiecie to niejedyny powód do dumy z rodzimego rynku alkoholowego. Magazyn „Drinks International” przygotował ranking najlepiej sprzedających się wódek. Wśród zagranicznych marek znalazły się dwa polskie produkty.

Jedna z polskich wódek okazała się tak dobra, że producent musiał zabezpieczyć się przed chińskimi podróbkami.

RadioZET.pl/Spirits.com.pl/maal

Oceń