Oceń
Na rynku pojawia się nowa wódka — Husaria. Nawiązujący nazwą do historii polskiej wojskowości trunek ma zainteresować zamożnych miłośników wysokoprocentowych alkoholi w segmencie premium.
Na półki sklepów trafiła nowa, nietypowa wódka będąca hołdem dla polskiej armii konnej. — Wraz z marką Husaria dumnie wkraczamy na rynek z ambicją podbicia segmentu wódek czystych premium — mówi cytowana przez Spirits.com.pl Joanna Nowakowska, marketing manager marki Husaria.
Dziedzictwo kulturowe w butelce
— Obecnie segment czystych wódek premium kształtowany jest przez dwie główne kategorie marek: te oferujące międzynarodowy prestiż oraz te nawiązujące do polskości i tradycji. Opierając się na naszym dziedzictwie kulturowym i podkreślając dumę z historycznych osiągnięć, stworzyliśmy wódkę pod nazwą Husaria. Jesteśmy przekonani, że dzięki precyzji jej przygotowania uda nam się podbić serca konsumentów.
Nowa marka wódki dostępna jest w sprzedaży od początku stycznia. Rekomendowane ceny to: 11,99 zł za 200 ml, 23,99 zł za 500 ml i 34,99 zł za 700 ml.
Polskie procenty podbijają świat
Husarskie skrzydła na etykiecie to niejedyny powód do dumy z rodzimego rynku alkoholowego. Magazyn „Drinks International” przygotował ranking najlepiej sprzedających się wódek. Wśród zagranicznych marek znalazły się dwa polskie produkty.
Jedna z polskich wódek okazała się tak dobra, że producent musiał zabezpieczyć się przed chińskimi podróbkami.
RadioZET.pl/Spirits.com.pl/maal
Oceń artykuł
