Wydatki Kancelarii Premiera na PR i marketing. Ujawniono kwoty

Katarzyna Mierzejewska
05.04.2018 12:45
Beata Szydlo i Mateusz Morawiecki
fot. East News

Kancelaria Premiera wydała ponad 800 tys. złotych na PR i marketing w latach 2016-2017 — informuje portal Gazeta.pl. Większość pieniędzy przeznaczono na spoty reklamowe i szkolenia. 

Według informacji portalu gazeta.pl Kancelaria Premiera wydała ponad 873 tys. zł w latach 2016-2017 na PR i marketing. Większość wydatków poczyniła premier Beata Szydło. Mateusz Morawiecki zaczął sprawować funkcję premiera w grudniu 2017 roku. 

Najwięcej, bo 200 tys. złotych,  kosztowało „przygotowanie i produkcja materiałów programowych przeznaczonych do emisji w telewizji, radiu i internecie, w związku z realizacją rządowego programu Rodzina 500 plus”. Spoty wykonywała spółka Level. Z kolei ponad 160 tys. złotych kosztowała obsługa fotograficzna wydarzeń z udziałem członków rządu.

Prawie 150 tys. złotych wyniosła produkcja czterech filmów promocyjnych dotyczących działalności rządu „Dobry Rok”. 100 tys. otrzymała Telewizja Publiczna. TVP otrzymało środki za ubiegłoroczną obsługę medialną uroczystości obchodów rocznicy katastrofy smoleńskiej.

96 550 zł zapłacono firmie Green Beam Design Jacek Chojczak za organizację gali wręczenia Nagród Prezesa Rady Ministrów m.in. za wyróżnione rozprawy doktorskie.

Gazeta.pl informuje, że informacje o wydatkach zostały udostępnione na wniosek posłanki PO Izabeli Leszczyny.

RadioZET.pl/Gazeta.pl/KM