W tej kampanii marki odzieżowej pary naprawdę uprawiają seks [GALERIA]

Redakcja
01.04.2017 19:50
kampania reklamowa
fot. mat. prasowe Eckhaus Latta

Czy słyszeliście kiedykolwiek o marce odzieżowej Eckhaus Latta? Jeśli nie, to najnowsza sesja promująca ubrania tej sieci sprawi, że zapamiętacie ją na długi czas.

Zagłosuj

Czy taki rodzaj reklamy jest przesadą i może oburzać?

Liczba głosów:

Świat mody i porno wraz z rozwojem cywilizacji coraz bardziej zacierał między sobą estetyczne granice. Szczególnie widoczne jest to w prezentowanych reklamach koncernów modowych. Tu pojawia się pytanie: czy to jeszcze wizerunkowe spoty, czy pornografia?

Najnowsza kampania reklamowa jednej z odzieżowych marek od pornografii różni się tylko malutkimi rozpikselowanymi kwadratami. Mimo prezentowanych gorących, erotycznych scen, modele i modelki mają na sobie znaczną ilość ubrań. Wszak to promocja odzieży.

Wypełnij PIT-a za darmo i pomóż Fundacji Radia ZET

W ramach etapu castingu, do sesji wybrano prawdziwe pary. Dzięki temu uniknięto problemu przełamywania bariery intymności. Aby uwypuklić nurt różnorodności w świecie mody, na zdjęciach prezentowano różne rasy i orientacje seksualne. Pary fotografowano we własnych sypialniach.

Dlaczego marka Eckhaus Latta nie bała się oskarżenia o szukanie taniego rozgłosu? Historia pokazuje, że przesadne eksperymentowanie z elementami ostrej erotyki w reklamowych kampaniach może zakończyć się wizerunkową kompromitacją. W tym przypadku jest zupełnie odwrotnie. Duet projektantów pracujących na sukces koncernu jest pupilkiem amerykańskich branżowych mediów. Magazyn "Dazed" nazywa ich liderami nowojorskiej nowej fali. Może więc nie ma w tym niczego nieprzyzwoitego?

RadioZET.pl/gazeta.pl/DG

Do czego pasują damskie body?