Słuchaj
Mateusz Ptaszyński, Marcin Sońta
Michał Korościel
Damian Michałowski, Ewelina Pacyna
Redakcja Radia ZET
Sprawdź co graliśmy

Teraz gramy

W tej kampanii marki odzieżowej pary naprawdę uprawiają seks [GALERIA]

01.04.2017 19:50
xxx wiadomosci

Czy słyszeliście kiedykolwiek o marce odzieżowej Eckhaus Latta? Jeśli nie, to najnowsza sesja promująca ubrania tej sieci sprawi, że zapamiętacie ją na długi czas.

kampania reklamowa fot. mat. prasowe Eckhaus Latta
Zagłosuj

Czy taki rodzaj reklamy jest przesadą i może oburzać?

Świat mody i porno wraz z rozwojem cywilizacji coraz bardziej zacierał między sobą estetyczne granice. Szczególnie widoczne jest to w prezentowanych reklamach koncernów modowych. Tu pojawia się pytanie: czy to jeszcze wizerunkowe spoty, czy pornografia?

Najnowsza kampania reklamowa jednej z odzieżowych marek od pornografii różni się tylko malutkimi rozpikselowanymi kwadratami. Mimo prezentowanych gorących, erotycznych scen, modele i modelki mają na sobie znaczną ilość ubrań. Wszak to promocja odzieży.

Wypełnij PIT-a za darmo i pomóż Fundacji Radia ZET

W ramach etapu castingu, do sesji wybrano prawdziwe pary. Dzięki temu uniknięto problemu przełamywania bariery intymności. Aby uwypuklić nurt różnorodności w świecie mody, na zdjęciach prezentowano różne rasy i orientacje seksualne. Pary fotografowano we własnych sypialniach.

Dlaczego marka Eckhaus Latta nie bała się oskarżenia o szukanie taniego rozgłosu? Historia pokazuje, że przesadne eksperymentowanie z elementami ostrej erotyki w reklamowych kampaniach może zakończyć się wizerunkową kompromitacją. W tym przypadku jest zupełnie odwrotnie. Duet projektantów pracujących na sukces koncernu jest pupilkiem amerykańskich branżowych mediów. Magazyn "Dazed" nazywa ich liderami nowojorskiej nowej fali. Może więc nie ma w tym niczego nieprzyzwoitego?

RadioZET.pl/gazeta.pl/DG

Do czego pasują damskie body?

Oceń