Zamknij

Putin miał wstydliwy wypadek. W sieci wrze. "Na oczach ochroniarzy"

02.12.2022 22:05

Władimir Putin doznał niefortunnego upadku ze schodów we własnej rezydencji - poinformował rosyjski kanał na Telegramie o nazwie Generał SVR. Miało to doprowadzić do wstydliwej sytuacji. W przeszłości profil był źródłem cytowanych, choć niepotwierdzonych, informacji o chorobach gospodarza Kremla.

Władimir Putin
fot. KAREN MINASYAN/AFP/East News

Wraca temat zdrowia Władimira Putina. W rosyjskiej sieci zawrzało. Wiadomość o upadku polityka kanał Generał SVR podał 1 grudnia, utrzymując, że poprzedni dzień był dla gospodarza Kremla "niełatwy" i zakończył się "dość dramatycznie".

Wstydliwy wypadek Putina. Media: Wezwano lekarza

Schodząc po schodach, Putin miał upaść na kość ogonową i, przewróciwszy się na bok, zsunął się kilka stopni w dół. Do incydentu doszło "na oczach ochroniarzy, którzy pospieszyli mu na pomoc i wezwali lekarzy dyżurujących w rezydencji".

Kanał Generał SVR utrzymuje, że podczas upadku doszło do "mimowolnej defekacji", ponieważ "Putin cierpi na chorobę nowotworową układu pokarmowego, przez co ma poważne problemy z trawieniem", a uderzenie w kość ogonową spowodowało nagły ból.

"Po całościowych oględzinach i badaniu zdiagnozowano stłuczenie kości ogonowej i tkanek miękkich", samopoczucie pacjenta jest "stabilne" - twierdzą autorzy tych doniesień. Zapowiadają, że odbędzie się dochodzenie, by ustalić przyczynę upadku Putina. Nosi on bowiem specjalne obuwie zapobiegające poślizgnięciu się, a "schody w rezydencji uważane są za bezpieczne" - czytamy w publikacji.

Doniesienia kanału Generał SVR, który twierdzi, iż publikuje insiderskie informacje o Putinie i jego otoczeniu, odnotowały, zachowując dystans, media zachodnie, m.in. portal magazynu "Newsweek". W poprzednich miesiącach media takie jak "Mirror" czy "New York Post" powoływały się na doniesienia kanału dotyczące domniemanych problemów Putina ze zdrowiem.

Nazwa kanału to domniemane stanowisko jego założyciela, którym ma być były generał Służby Wywiadu Zagranicznego (SVR) Rosji. Jego nazwiska nie podano. W lutym 2022 roku kanał, założony dwa lata wcześniej, miał ponad 200 tys. subskrybentów.

loader

RadioZET.pl/PAP