Właścicielka hotelu atakującego za krytykę zabiera głos [NOWE FAKTY]

09.01.2018 21:42

Hotelarskie zamieszanie na Podhalu. Klientka ośrodka ''Willa Karpatia'' w internetowej recenzji narzekała na poziom obsługi oraz niedotrzymanie obietnic składanych w ofercie. W zamian spotkała ją surowa ocena pracownika hotelu zajmującego się prowadzeniem profilu na Facebooku. Turystka miała zamienić pokój w pijacką melinę i przepić wszystkie pieniądze - napisano. Wydawało się, że sprawa znajdzie swój finał w sądzie, lecz do akcji wkroczyła właścicielka Willa Karpatia, która we wpisie w serwisie wykop.pl obszernie skomentowała całe zdarzenie. 

Właścicielka hotelu atakującego za krytykę zabiera głos [NOWE FAKTY]

fot. Willa Karpatia

Zagłosuj

Czy spotkałeś/aś się z agresywną reakcją na negatywny wpis w Internecie?

Oświadczenie Krystyny Topór, właścicielki Willa Karpatia - zamieszczone w serwisie wykop.pl.

Szanowni Państwo,

jako właścicielka i osoba zarządzająca Willą Karpatia chciałabym odnieść się do wczorajszego wpisu w serwisie wykop.pl związanego z naszym pensjonatem.

Jest mi ogromnie przykro, że doszło do sytuacji, w której zaufana osoba obsługująca profil FB Willi Karpatia udzielała odpowiedzi w sposób niezmiernie emocjonalny, nieelegancki i dalece niestosowny. Moją winą jako przełożonej jest nieodpowiedni nadzór i zbyt późna reakcja na skandaliczne wpisy. Tym bardziej, że jak pokazali internauci już wcześniej zdarzały się niekulturalne odpowiedzi. Bardzo przepraszam za zgorszenie, które wywołały przytaczane słowa i forma w jakiej zostały osadzone. Takie wypowiedzi nigdy nie powinny mieć miejsca, nie powinny pojawiać się w przestrzeni publicznej.

Szczególnie jednak chciałabym przeprosić naszego Gościa - Panią, której niezadowolenie stało się przyczyną kłopotliwych odpowiedzi. Słowa, które wobec Pani oraz Pani Bliskich zostały użyte nigdy nie powinny być wyartykułowane. Jest mi bardzo przykro, że musiała Pani to czytać. Bardzo za to przepraszam.

Ponieważ kontekst omawianej sytuacji stał się publiczny, dlatego pozwalam sobie także na publiczne przeprosiny wobec Pani, a poza niniejszymi przeprosinami podejmę starania, aby zadośćuczynić Państwu za tę przykrą sytuację. Osoba odpowiedzialna za agresywne i napastliwe odpowiedzi została odsunięta od administrowania profilem FB, a w dalszej kolejności podjęte będą wobec niej kroki zmierzające do rozwiązania umowy o pracę. Jeszcze w tym miesiącu personel Willi Karpatia wraz z kadrą zarządzającą odbędzie szkolenie podnoszące standardy komunikacji z klientami. Chcemy nadrobić nasze słabości komunikacyjne.

Chciałam równocześnie poinformować, że w związku z zaistniałą sytuacją od dzisiaj sprawy związane z prowadzeniem profilu FB przekazałam do agencji marketingowej, która będzie to robić w sposób bardziej profesjonalny niż dotychczasowi pracownicy Willi Karpatia. Do czasu ustabilizowania zaistniałej sytuacji nasze profile społecznościowe pozostaną wyłączone. Wspólnie z agencją podejmiemy również próbę odbudowy dobrego imienia, które wyrażało się w wielu pozytywnych opiniach w poszczególnych serwisach związanych z rezerwacją noclegów. Konsekwencją, z którą się musimy teraz zmierzyć jest wysyp komentarzy od osób, które nigdy nie były naszymi gośćmi i nie odnoszą się merytorycznie do oferowanych przez nas usług.

Informuję, że na chwilę obecną zawiesiliśmy wszelkie czynności zmierzające do angażowania Policji w tę sprawę. Wiem, że powyższe słowa nie naprawią mojego błędu. Muszę jeszcze raz zapewnić, że bardzo żałuję zaistniałej sytuacji i nigdy więcej nie dopuszczę do takiej sytuacji. Niech moja historia będzie przestrogą dla innych.

Z poważaniem,
Krystyna Topór
Właścicielka Willa Karpatia

RadioZET.pl/wykop.pl/DG