Lidl chce wiedzieć, co o nim myślisz. Sklep uruchamia specjalną ankietę online

Mateusz Albin
05.06.2018 07:58
Lidl
fot. Archiwum Radia ZET

„Twoja opinia” to nowa akcja Lidla, który uruchomił specjalną ankietę dla klientów. Chcesz zganić lub pochwalić sieć? Do dzieła!

Poza wyrażeniem opinii klienci mają też okazję otrzymać nagrodę, ponieważ osoby, które wezmą udział w badaniu opinii, będą także uczestniczyć w losowaniu.

zet2

– Już od lat jednym z kanałów komunikacji klientów z naszą firmą jest infolinia. Dzięki niej wsłuchujemy się w opinię  i potrzeby naszych klientów. Anonimowa ankieta on-line będzie dodatkowym źródłem informacji dotyczącym dotychczasowych doświadczeń zakupowych oraz oczekiwań klientów co do naszych przyszłych działań – podkreśla cytowana przez „Portal Spożywczy” Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

Lidl obiecuje rozlosować wśród uczestników ankiety co tydzień 50 bonów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach Lidl oraz co miesiąc voucher o wartości 2000 zł do wykorzystania na portalu Lidl Podróże.

Do udziału w ankiecie i loterii konieczny jest oryginał paragonu. Akcja trwa od 4 czerwca 2018 roku do 28 lutego 2019 roku.

Zobacz też: