Polski hotel mści się za negatywną opinię. Mocne uderzenie w klientkę

Dominik Gołdyn
09.01.2018 17:03
Polski hotel mści się za negatywną opinię. Mocne uderzenie w klientkę
fot. Pixabay

Turystka odpoczywająca w ośrodku miała zamienić pokój w pijacką melinę i przepić wszystkie pieniądze - przynajmniej tak twierdzą właściciele jednego z podhalańskich hoteli. To ich stanowcza odpowiedź na negatywny wpis klientki. 

Zagłosuj

Kto ma rację w sporze?

Liczba głosów:

Klientka hotelu w internetowej recenzji narzekała na poziom obsługi oraz rozbieżność obietnic składanych w ofercie od rzeczywistości. ''2/3 obiecanego menu nie pojawiło się na stole, brak wody do mycia...'' - wyliczała we wpisie.

foto

Surowa ocena zabolała pracownika hotelu zajmującego się prowadzeniem profilu na Facebooku, który wygłosił na temat kobiety dość jednoznaczną opinię. Osoba odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych dokładnie prześwietliła informacje o goszczącej kobiecie oraz jej rodzinie.

foto2

Co ciekawe, w poście zamieszczonym przez hotel pojawiło się wiele nieścisłości. Zamieszczone przez ośrodek zdjęcia nie prezentują podobno zainteresowanej, tak samo jak opisany pies, który w rzeczywistości jest jamnikiem, i którego przyjazd miał być uzgodniony i opłacony. Hotelowo-rodzinna kłótnia jest rozwojowa i może zakończyć się pozwem. Wtedy to sąd będzie musiał zdecydować, która ze stron sporu podczas relacjonowania wydarzenia była bliżej prawdy.

Właściciele hotelu zgłosili już na policję fakt oczerniania ich imienia przez Wykop.pl, który nie zgodził się na usunięcie wątku traktującego o wydarzeniu.

RadioZET.pl/DG