Afera w Wielkiej Brytanii. Państwowa telewizja tuszowała aferę pedofilską

Redakcja
21.03.2018 10:00
Afera w Wielkiej Brytanii. Państwowa telewizja tuszowała aferę pedofilską
fot. Shutterstock (zdj. ilustracyjne)

Afera w Wielkiej Brytanii. Państwowa telewizja BBC została oskarżona o tuszowanie wielkiej afery pedofilskiej. Ze śledztwa wynika, że przez 40 lat muzułmańskie gangi z Telford zmuszały nieletnie dziewczynki do prostytucji. Naliczono ponad tysiąc ofiar.

Po latach wychodzi, że zarówno policja, jak i publiczna telewizja nie ujawniały informacji o śledztwie w tej bulwersującej sprawie, mimo że posiadały wiele sprawdzonych danych.

Gangi z Telford działały wiele lat

Gangi z Telford porywały głównie uczennice szkół podstawowych i średnich. Nieletnie były zastraszane, faszerowane narkotykami, lekami psychotropowymi i zmuszane do prostytucji. Jak podaje „The Sun”, policjanci, służby i państwowa telewizja tuszowały sprawę, mimo że „wszyscy dookoła wiedzieli, co się dzieje”.

Zobacz także

Tuszowanie wielkiej afery na Wyspach

Na jaw wychodzą szczegóły mówiące, że wielu pracowników telewizji zostało doprowadzonych na skraj załamania nerwowego. Zdarzały się nawet próby samobójcze. Czytelnicy i internauci największej stacji telewizyjnej są oburzeni, że informacje o tej grupie przestępczej „lądują w zakamarkach serwisów”, zamiast być na czołówkach.

Zobacz także

RadioZET.pl/thesun.co.uk/nczas.com/strz