Akcja Lidla. Oddaje pieniądze niezadowolonym klientom

Sieć dyskontów Lidl rusza z kolejną promocją. Tym razem chce wypromować produkty własnych marek dyskontu. Lidl obiecuje, że wszyscy, którzy okażą się niezadowoleni z zakupów, będą mogli je oddać bez podania przyczyny. 

Już 27 października we wszystkich dyskontach sieci Lidl w naszym kraju rozpoczyna się promocja „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Dotyczyć będzie produktów spożywczych i chemicznych oraz kosmetyków. Każdy klient, jeśli zmieni zdanie, będzie mógł zwrócić – nawet już otwarte produkty – do sklepu.

W zamian otrzyma pieniądze, które zapłacił za produkt. Warunki są tylko trzy –  trzeba mieć paragon, a zwrotu trzeba dokonać w ciągu 30 dni od zakupu. Sam zwrot z kolei może liczyć maksymalnie 10 sztuk tego samego produktu marek własnych Lidla albo 1 kg w przypadku produktów ważonych.
Promocja nie obejmuje napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, produktów leczniczych i produktów spożywczych dla niemowląt.

 Wielka akcja „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy” potrwa ponad miesiąc – aż do końca listopada.

Radio ZET/SI