Znani projektanci znów w Biedronce. Będzie hit?

Polski duet projektantów BOHOBOCO po raz drugi zaprojektował specjalnie dla klientów dyskontu Biedronka linię pościeli. Kolekcja POP ART będzie dostępna w wybranych placówkach sieci od 24 listopada do 8 grudnia lub do wyczerpania zapasów. W tym roku klienci będą mieli do wyboru sześć wzorów pościeli.

Zaprojektowana przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach pościel będzie do nabycia w odcieniach: szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej
z kobaltem – tak charakterystycznych dla duetu BOHOBOCO. Kolekcja obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które nawiązują do aktualnych trendów aranżacji wnętrz.

Projektowanie pościeli to dla nas ogromna przyjemność. W tej edycji proponujemy bardzo modne abstrakcyjne, pop-artowe wzory. Te oryginalne nadruki to modowy akcent, który sprawdzi się w każdej sypialni - mówi Kamil Owczarek.

Każdy z dostępnych kompletów zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną poszewkę na kołdrę. Klienci będą mogli nabyć pościel w dwóch rozmiarach - 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

Bardzo ważne jest to, że zaprojektowana przez nas pościel jest wyjątkowej jakości. Wykonana została z miękkiej i miłej w dotyku 100% satynowej bawełny – dodaje Michał Gilbert Lach.

BOHOBOCO znów w Biedronce

Biedronka na współpracę z duetem projektantów BOHOBOCO postawiła po raz drugi – na przełomie listopada i grudnia 2015 r., podobnie jak w tym roku, można było nabyć komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach.

BOHOBOCO to wyjątkowa marka modowa stworzona przez duet polskich projektantów - Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Tworzą oni kolekcje, które są mieszanką stylów najważniejszych stolic mody – Nowego Jorku, Londynu, Mediolanu i Paryża. Podstawą ich projektów jest nowoczesna konstrukcja, najlepsze tkaniny i ponadczasowa kolorystyka.